Tuesday, April 15, 2008

sabar-sabar!!!

hari ni merupakan hari yang paling serabut dalam hidup aku....pening2...mcmn ni??byk btul masalah bila dah akhir semester ni...masalah kewangan, masalah exam, masalah lesen, masalah study...huhu..semua bercampur aduk dalam satu kepala ni...

"syirah jgan stress, nanti akak pun stress"..pujuk kak sakinah.

trima ksih kak, akan aku cuba pujuk diri ini supaya lebih tabah...

mak, abah...aku rindu sgt, doakan anakmu ini success....kata2 azimat dari kalianlah yg membuatkan aku tetap tabah berada di menara gading ini...

Ya Allah, berilah aku kekuatan utk menghadapi semua dugaan Mu ini, bukan aku tak redha dengan ujian ini tetapi sekadar utk mengadu kerana aku tahu Kau tak akan jadikan sesuatu tanpa ada sebab dan hikmahnya...trima kasih Ya Allah..

0 comments: